Nastavení poštovního klienta

Pro nastavení poštovního klienta použijte následující parametry:

Server příchozí pošty: POP3 nebo IMAP: mail.alvita.cz
Přihlášení je celá email adresa a uvedené heslo.
Zabezpečení SSL/TSL. Port pro POP3 server je 995, Port pro IMAP je 993.

Server odchozí pošty: SMTP server: mail.alvita.cz
Server vyžaduje ověření (přihlášení), stejné jako příchozí pošta, tedy celá email adresa a příslušné heslo. Pokud to poštovní klient umožňuje, stačí zaškrtnout volbu: Stejné jako příchozí pošta.
Zabezpečení STARTTLS a port serveru je 587. V případě problémů můžete použít alternativní zabezpečení SSL a port 465.

Přihlášení přes webmail: https://mail.alvita.cz/
Přihlášení opět celá email adresa a heslo.

Heslo je možné si změnit na adrese https://mail.alvita.cz/mailadmin/users/login.php

Vysvětlení funkčnosti antispamu na našem serveru:
1. Pokud si je systém jistý, že se jedná o spam, automaticky jej zahodí.
2. Pokud si myslí, že to spam není, vloží jej normálně do doručené pošty.
3. Pokud si myslí, že to spam je, ale není si jistý, vloží jej do složky Spam.

Pokud používáte připojení IMAP, složka Spam se vám normálně synchronizuje se serverem a vy nám můžete pomoci antispam naučit, co spamem je a co není:
A) Špatně vyhodnocený spam v doručené poště stačí přesunout do složky Spam
B) Email, který byl omylem vyhodnocen jako spam, přesunout do Doručené pošty.
Tímto se systém automaticky učí a přispívá tak k lepšímu vyhodnocování nejen pro vaše emaily, ale i emaily dalších uživatelů serveru.

Uživatelé POP3 přichází o tuto možnost třídění a učení serveru, složka Spam se jim stahuje spolu s ostatní poštou. Mohou ovšem využít antispamové filtry svého poštovního klienta popř. jeho doplňků.

Individuální filtry

Náš server také podporuje Sieve protokol pro individuální filtry. Více informací na http://sieve.info/